Direktlänk till inlägg 10 januari 2009

Skriva

Av Kottarna - 10 januari 2009 15:23

Jag hade en riktigt dålig kväll igår där jag blev förolämpad och knuffad(!) under hela kvällen av en och samma person. Anledningen till att jag inte slog ner honom var eftersom vi var i hans lägenhet(jag och tre andra) och han hade bjudit oss på middag + att jag ville umgås med R och R. Jag visade däremot flera gånger att jag blev arg på honom och då sa han "Jag skämtade bara" för att sedan fortsätta förolämpa mig...


Väl inne på krogen var jag så less och alldeles kokande att jag övergav mina vänner för att sätta mig i min ensamhet. Men när jag satt där kom en främmande tjej fram och började prata med mig. Vi pratade om Hiphop och hur o-gay vi var(var på en gayklubb) och jag lät bli att snacka skit om han som tryckt ner mig hela kvällen. Men efter någon timma kommer min bästa vän och sätter sig med oss och berättar att samma idiot som förolämpat mig nu även gnuggat sig mot henne på dansgolvet fast vi redan på förfesten pratade om hur sjuka dom killarna är som gör så...


Jag blev rasande och berättade för min vän för kvällen(hiphop-tjejen) om den här sjuka killen, vad han sagt till mig och att han knuffat mig och tafsat på R. Hon blir ännu mer rasande och ber mig skicka dit honom, men det gör jag inte.


Jag går och dansar med R och det dröjer inte länge innan idioten kommer fram och först tafsar på mig för att sedan gå mot R igen och däromkring kommer vännen för kvällen och vill veta vem killen är. Vid det här laget är jag så förbannad att jag pekar ut honom varpå hon skriker på honom och knuffar honom flera gånger. Han förstår ingenting så jag försöker förklara hur jävligt han behandlat mig, men hans svar på det blir "Va!?" vilket gör mig argare. Han säger "Är inte vi vänner..?" och jag försöker förklara att Nej,efter ikväll är jag inte hans vän, men han förstår ingenting. Efter ett antal knuffar och skrik från vännen från kvällen fattar han hinten och går. R har redan försvunnit.


Jag gör sällskap med vännen för kvällen och hennes vänner till bussen och sen åker jag hem för att sova. Idag är jag fortfarande kokande arg, men det hjälpte mycket att hiphop-tjejen stod upp för mig. Jag kan stå upp för mig själv, men jag försökte hålla mig lugn för att inte förstöra kvällen för dom två R som faktiskt är mina vänner. Såhär i efterhand önskar jag ändå att jag gjort annorlunda...




Eva

Eva
 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Kottarna - 5 april 2009 23:11

Okej. Jag ska verkligen säga adjö till den här bloggen. Jag vill nog bara försäkra mig om att jag sagt att jag vill säga, så att jag slipper bära på massa ilska framöver.   Kommer någon av er ihåg senaste gången jag grät inför någon av er?   Kommer ...

Av Kottarna - 26 mars 2009 20:57

Jag kan inte hålla mig längre.   Ni får gärna ha en egen blogg om ni vill, men den kanske ska ha en annan adress i så fall, och så bör den väl inte vara kopplad till MIN e-mailadress... :P   Jag röstar för att vi raderar den här bloggen. Jag blir b...

Av Kottarna - 26 mars 2009 19:57

Jag funderade dock häromdagen på att döpa om bloggen till något med systrar och byta lösenord så det bara är min och Lenas blogg - eftersom det bara är vi som skriver här! Försökte verkligen inte, trots att det lät som det, kasta ut någon. Men det kä...

Av Kottarna - 26 mars 2009 19:50

Det har blivit mycket svårare att skriva här efter allt som hänt, inte bara här utan allt i hela världen tänkte jag först, men i hela min värld. Alltså inte bara sånt som direkt hänt mig utan människor som är delaktiga i "min värld".   Idag är jag så...

Av Kottarna - 15 mars 2009 11:29

Känner mig fortfarande rätt nedslagen av allt som har hänt. Mitt liv har aldrig varit enkelt och jag har fått axla alldeles för mycket ansvar under min uppväxt. Jag kan inte skriva om allt här, vågar knappt nämna något faktiskt. Jag vet att jag är lå...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards