Alla inlägg den 11 januari 2009

Av Kottarna - 11 januari 2009 18:31

Mitt rum är stökigare än någon skulle kunna föreställa sig så idag har jag försökt städa lite, men ärligt talat ser jag ingen skillnad. Jag kände mig väldigt aktiv tidigare, men så skulle jag ta en paus och fika lite och då lyckas jag släppa den stora brickan jag ska ha på vardagsrumsbordet(är rädd att jag ska spilla eller förstöra det eftersom det inte är mitt...) rakt ner på tårna. Självklart med kanten nedåt. Jag får se det som en ny upplevelse för jag har aldrig fallit till marken av smärta innan. Det var BANG i foten BANG ner på knä. Höger fot och vänster knä...Nu har det gått några timmar och smärtan har lagt sig, men så har även känseln. Just nu är tårna bortdomnade vilket gör att jag haltar ändå. Försök att gå på en fot utan tår, det fungerar inte riktigt. Hela brick-grejen gjorde mitt städande och plockande lite jobbigare och har därför inte hunnit med allt jag hade hoppats på.


Jag har i alla fall slängt en påse med pappersskräp, packat ur gröna väskan, plockat ihop tvätt och bokat tvättstugan för imorgon. Det är väl mest städbiten som blivit lidande, men förhoppningsvis får jag lite energi och tid över någon dag snart. Har fruktansvärt fullt upp innan Gotlandsresan...




Eva

Eva
Av Kottarna - 11 januari 2009 13:17

Jag funderar starkt på att byta ut min "Leende halvt från sidan"-posé till denna. Vad sägs? :D

(Och kom inte och säg att det bara är jag som poserar för foton ;P)

Min vanliga pose. Jag tycker att jag ser bäst ut halvt från sidan tydligen...Hehe. (I mitt inlägg "How to bee like me" på metrobloggen kan du se fler exempel. :D)

Jag gjorde som dom sa på top model - tränade framför spegeln. Men ännu bättre att träna framför kameran för det man ser i spegeln kommer inte alltid fram lika snyggt i kameran pga vinklar m.m Så sätt igång att träna...När ingen ser. ;P




Eva

Eva

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards