Direktlänk till inlägg 26 mars 2009

Emma vid pennan

Av Kottarna - 26 mars 2009 20:57

Jag kan inte hålla mig längre.


Ni får gärna ha en egen blogg om ni vill, men den kanske ska ha en annan adress i så fall, och så bör den väl inte vara kopplad till MIN e-mailadress... :P


Jag röstar för att vi raderar den här bloggen. Jag blir bara irriterad och ledsen av att läsa den, och de gamla inläggen känns falska. Som om vi låtsades vara bättre vänner än vi egentligen var. Och vet ni, det kanske vi gjorde? För jag förstår inte hur jag kunde hamna i den här situationen annars?



 
 
Eva

Eva

29 mars 2009 14:52

Radera inget innan jag hunnit spara mina inlägg!

Vi kanske inte låtsades utan bara trodde att vi var bättre vänner. Jag har inte låtsats något och jag tror inte det om någon annan heller.

http://www.metrobloggen.se/5221lovlie

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Kottarna - 5 april 2009 23:11

Okej. Jag ska verkligen säga adjö till den här bloggen. Jag vill nog bara försäkra mig om att jag sagt att jag vill säga, så att jag slipper bära på massa ilska framöver.   Kommer någon av er ihåg senaste gången jag grät inför någon av er?   Kommer ...

Av Kottarna - 26 mars 2009 19:57

Jag funderade dock häromdagen på att döpa om bloggen till något med systrar och byta lösenord så det bara är min och Lenas blogg - eftersom det bara är vi som skriver här! Försökte verkligen inte, trots att det lät som det, kasta ut någon. Men det kä...

Av Kottarna - 26 mars 2009 19:50

Det har blivit mycket svårare att skriva här efter allt som hänt, inte bara här utan allt i hela världen tänkte jag först, men i hela min värld. Alltså inte bara sånt som direkt hänt mig utan människor som är delaktiga i "min värld".   Idag är jag så...

Av Kottarna - 15 mars 2009 11:29

Känner mig fortfarande rätt nedslagen av allt som har hänt. Mitt liv har aldrig varit enkelt och jag har fått axla alldeles för mycket ansvar under min uppväxt. Jag kan inte skriva om allt här, vågar knappt nämna något faktiskt. Jag vet att jag är lå...

Av Kottarna - 22 februari 2009 14:33

Jag har alltid varit riktigt dålig på att uttrycka mig och blir nästan alltid missförstådd. Jag kan försöka bekänna fel, men blir istället tolkad på ett sätt som förvärrar allt ännu mer. Men jag skrev en sak nyligen, som jag själv inte kände gick att...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards