Alla inlägg den 14 oktober 2008

Av Kottarna - 14 oktober 2008 18:08

Okej. Då tror jag att jag förstår hur man gör med bilden. ;P Igår gick jag för att hämta barnen på dagis, men dem hade inte varit där alls igår så jag blev lite generad över min och Pauls brist på kommunikation. Ringde Paul när jag kom hem efter att ha varit till dagis och vänt. Fick inget svar men efter ett tag dök dem upp. :) Har haft en trevlig dag med barnen idag och även igår. Mina små troll. Men fy tusan vad de ska bråka. Det är mest Emanuel som börjar, han är i en sådan där härlig trots ålder. Men emellan bråken så leker de med varandra och kramas och är go med varandra. Brukar försöka få Emanuel att säga förlåt till Josef när han gjort honom ledsen och för det mesta gör han det. Emanuel: "flåt" och sen ger han Josef en kram och då är Josef nöjd sen. Jag åker gärna finlandsfärja. Kan Emma (eller någon annan manad) hålla i planeringen lite? Så ska jag göra allt jag kan för att följa med! *Kramar*

Av Kottarna - 14 oktober 2008 14:27

Jag är lagomt less på Pink och Evanessence(?) som spelas om och om igen i min dåliga mp3 spelare.


Jag måste se hur det blir med mitt jobb innan jag vågar lova något om finlandsfärja, men det skulle vara roligt om det går.


Jag såg en fin kille här i bibblan, men nu är han spårlöst försvunnen. Eller jag tror att han var fin, har ju inte världens bästa syn...Ja justja. På torsdag ska jag på synkontroll, var bara 9 år sedan jag gjorde det. Jag är less på att gå in i saker hela tiden, det gör ont! Men igår när jag provade alla bågar dom hade, även prada och Dolce&Gabbana så insåg jag att alla glasögon är fula oavsett pris och alla människor är finare utan glasögon. Var någon som frågade mig för ett par veckor sedan om han passade i glasögon. Jag svarade: "Ehm...Ingen passar väl i glasögon? Jag menar, alla blir ju finare om dom tar av dom."

Det är min åsikt och jag står vid den, men många kan ju vara fina trots glasögon. Jag har i alla fall bestämt att jag INTE ska ha bågar som bara följer glasens ovansida för jag vill inte se ut som en person med uni-brow som är konstant arg. I mitt provande bestämde jag även att linser är ett måste för glasögonen vill jag helst inte bära när jag är bland folk.


Jag älskar inte glasögon!


Jag funderade på att köpa riktigt fula bågar och fake'a att jag var stolt över att vara halvblind. Typ pilot eller Harry Potter/Plopper glasögon.


Eva

Eva

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12
13 14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25 26
27 28 29
30
31
<<< Oktober 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards