Alla inlägg den 15 oktober 2008

Av Kottarna - 15 oktober 2008 13:29

Hörrni, ni kan väl inte mena att det inte kommer bli nån färja? ALLA kan, bara vi försöker! I värsta fall får det väl bli till våren då, men det ska gå.


Jag ska skriva in 31 januari så fort jag lämnat min post här vid datorn. Och sålänge jag inte har nån besvärlig tenta eller tvingas till nåt slavarbete så kommer jag infinna mig på brottsplatsen.


Oh föresten!

Har ni inte fått skratta än idag så rekomenderar jag en titt på min blogg, men det är lite fräckisvarning på den dock... http://magnina.webblogg.se (för er som glömt)


Eva, man kan visst vara fin i glasögon, jag tycker inte att jag själv är finare i glasögon, men så är det väl med de flesta. Iaf så blev till ex en killkompis till mig värsta toksnyggingen när han lånade mina guccibågar. Nog för att han ser ok ut annars också, men med bågarna på så blev han modellsnygg delux.

Var stolt över dina glajjor, om inte annat så är det en ypperlig chans för att bli tagen på allvar och lura folk att man är smart. :) I do it all the time.. det är hur kul som helst. 


Älskar er bruds


Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12
13 14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25 26
27 28 29
30
31
<<< Oktober 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards