Alla inlägg den 1 december 2008

Av Kottarna - 1 december 2008 09:37

Resan till Gotland är bokad (eller ja, resan till och från Stocholm för jag har inte råd att boka färjan än). Jag kommer att åka 16/1 tiiidigt på morgonen och åker tillbaka från Stockholm till Östersund så jag är hemma igen 19/1 ca 21.00 Det ska bli så roligt! Jag saknar Dig så mycket gumman!


Hoppas att syster och Nina också kan åka till Gotland! Åh vad jag längtar!!!


Idag är jag och barnen lediga. Snart ska vi sova en stund, sedan ska vi handla lite mat och sedan ska vi på Öppna förskolan. Både jag och barnen gillar Öppna förskolan, det finns mycket att pyssla med där och trevliga vuxna och barn att umgås med. :)


*Kramar*

Av Kottarna - 1 december 2008 01:58

Jag klarade inte den rackarns tentan... :( jag ska se imorgon hur långt ifrån jag var... men blääää va less jag blev. Visst, jag hade kunnat plugga lite mer på skolan än att försöka sitta hemma och plugga för det är mycket svårare att koncentrera sig här hemma.


Men men... det blir till att återinfinna sig i bästa tentahumör den 20e. Med starkglögg i termosen! haha


Men en rolig sak är att jag i princip har bestämt mig för att börja dansa igen på Dawes! Det ska bli jätteskoj! Jag har verkligen saknat dansen och jag tro jag behöver dansen för att vara helt den jag är.. oh och dessutom var jag ju ut och skrittade lite barbacka på Laida idag, wiiie det var så roligt! Första ridturen på ett halvår!


Björnen hälsar!


Puss o hej


Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4
5
6 7
8
9
10
11 12 13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27
28
29
30
31
<<< December 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards