Alla inlägg den 11 december 2008

Av Kottarna - 11 december 2008 18:38

Min minst seriösa dikt som jag skrev på någon minut när tiden började ta slut. Jag vet inte om jag förstått något rätt om något, men jag skrev i alla fall...


I’m looking at my eyes and they are Grey
And I'm like dude, what's up, hey
What did you do with Blue?
Did she break up with you?
Will Blue ever some back?
Or will you turn in to Black?
I know I used to diss the Blue
But that doesn't mean I don’t miss you
I need you today and a year from now
I'll do anything, tell me what, were and how?
I can't go on this colorless
But there is a thing I must confess
I really rather my eyes be Purple or Brown
I'm sorry Blue, please don't be down
I'll always appreciate the times we had
So chin up, don't be sad
One thing that really would be bad
Was if I got these Grey eyes from my stupid dad

Jag orkade inte kolla grammatik eller stava rätt igårkväll när jag skrev den och jag orkar inte nu heller. Har sovit alldeles för lite. :/

Eva
Eva
Av Kottarna - 11 december 2008 13:37

Hej gott folk, jag har en ny egen blogg, min gamla blev tråkig. :) Den nya är http://magnina.devote.se


Förlåt för att jag inte har skrivit så mycket här senaste tiden.

Va himla härligt det ser ut att ha varit på bröllopsresan, jag är så avis! Fastän man inte får vara avis.. jag rår inte för det. :)


Jag tror att jag kan komma på festen, jag måste bara se till att kunna köpa biljetter också. Jag vill ju så gärna!


Puss

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4
5
6 7
8
9
10
11 12 13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27
28
29
30
31
<<< December 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards