Alla inlägg den 3 december 2008

Av Kottarna - 3 december 2008 19:01

Svar till Emmas fråga om jag hinner med att andas. Nej, det är knappt. Ibland stannar jag upp i en rörelse och tänker "jag måste andas" och så tar jag några lugna andetag. Det ska bli riktigt skönt att komma hem till Östersund och bort ifrån jobbet ett tag, men skolan måste jag tyvärr ta med.


Tänkte bara visa hur mycket julklappar det är just nu:

Busiga Björnar, Gina Tricot, Coolstuff, Teknikmagasinet, Lagerhaus, Planeten Köbenhavn, New Yorker, Svea, Stadium och säkert någon fler butik, har jag handlat i. Busiga Björnar heter stället där jag köpte snygga kläder åt Josef, men jag tänker inte beskriva dom utan ni får se dom sen i verkligheten eller på bild. Efter att jag var dit och kompletterade igår så kostade Josefs julklapp strax över 500kr. Jag hade egentligen inte tänkt lägga riktigt så mycket på fler än mamma, Lena, bror och Ida(men Idas är en present/julklapp eftersom hon fyller år den 19:e), men nu blev jag så kär i alldeles för många Josef-kläder. :D



Eva

Eva

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4
5
6 7
8
9
10
11 12 13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27
28
29
30
31
<<< December 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards