Alla inlägg den 6 december 2008

Av Kottarna - 6 december 2008 22:29

Ibland blir jag så väldigt kär i min älskling! Sista veckorna så har det varit galet starka känslor och det är så mysigt att få gosas och pussas och känna hur mycket han betyder för mig. Visst vi bråkar ibland, men ojojoj va roligt det är att bli sams igen sen. ;)


Igår var det match i sporthallen igen mot Borås och Björn gjorde en jättebra match! Det var så roligt att se för det kändes verkligen att han växte. Han gör alltid ett bra jobb och håller undan från korgen väldigt bra men han har haft det lite tufft sista tiden så det var nog skönt när det blåste lite medvind igen. Nu måste dom ju inse att han måste få spela lite mer! Härlig match var det och publiken gick därifrån mycket nöjda! :)


Min finis... looking fierce :P

Av Kottarna - 6 december 2008 11:13

 

Idag ska jag hoppa in extra igen för någon som är sjuk, vilket innebär att det här blir min 7:e helg på raken som jag jobbar och nästa helg är jag redan uppbokad fredag till och med söndag så då blir det min 8:e helg på raken. Det måste nästan vara ett rekord?! ;P I slutet av november fick jag en jättedålig lön (ca 5500 kr) men ett par dagar innan Jul borde jag få en väldigt bra lön istället! :)


Annars är allt bra med mig och barnen, bortsett från att Josef är förkyld men han verkar iaf pigg.


Saknar er tjejer!


*Kramar*

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4
5
6 7
8
9
10
11 12 13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27
28
29
30
31
<<< December 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards