Alla inlägg den 4 december 2008

Av Kottarna - 4 december 2008 19:23

Jag har skrivit kontrakt med han som fotade mig i somras, men han svarar inte på msn nu när jag frågar om det är ok att jag lägger upp bilderna. Men om jag minns kontraktet rätt så fick jag lägga upp dom på olika sidor. Om han vill att jag ska skriva hans namn så ändrar jag det sen när jag får tag på honom. (Eller om han ber mig ta bort bilderna så får jag väl göra det)

Här kommer smakprov på bilderna(allt går liksom inte att visa för alla bara sådär...).


Jag skulle få dom (rätt så) nytagna bilderna denna vecka om inget oväntat händer. Jag är så himla nyfiken och lite nervös för jag vet inte alls hur dom blev, kommer inte ens ihåg vilka kläder jag hade. :S


Någon gång skulle jag vilja bli sminkad av en make up artist också istället för att sminka mig själv...Jag menar inte att jag är sämst, men att hela grejen skulle bli säkert minst 10ggr så rolig om ett proffs sminkade mig och ännu bättre om det fanns en garderob med kläder att välja på. :D




Eva

Eva
Av Kottarna - 4 december 2008 15:56


Jag skulle bara se om våra plockade ögonbryn var likadana. :P




Eva

Eva

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4
5
6 7
8
9
10
11 12 13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27
28
29
30
31
<<< December 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards