Direktlänk till inlägg 27 oktober 2008

Laida <3

Av Kottarna - 27 oktober 2008 15:45

Hej hopp! Nu har jag varit till Laidis och hälsat på! Hon kände igen mig! :) Det såg ut som att hon inte riktigt kunde förstå att jag var där. Och sen efter att jag stått och borstat henne i över 1,5 timma (hon var smutsig) tills att hon var ren och fin igen så stod vi och kliade varandra och pussade på varandra jättelänge, hon är så go! Så nu håller jag på och beställer en bättre hoppsadel  så att vi ska kunna träna bättre i framtiden, jag håller dessutom på och funderar ut vilken hingst jag ska betäcka henne med till våren för min prinsessa ska få bli mamma. Boxplats har vi i stallet så det är bara att hämta hem henne. Det ska bli mysigt att ha henne hemma igen!


Men på vägen dit höll jag på att köra över en ekorre, men jag tror att den klarade sig för jag hittade inge blodstänk eller nåt på bilen. Men det var så hemskt! Det kom bilar både bakom mig och i mötande trafik så jag kunde varken värja över på andra sidan eller tvärnita. Då hade jag ju förmodligen orsakat en stor kedjeolycka för vi körde ju 90 och det var många bilar i farten. Iaf så försökte den ju hinna över vägen men när den märkte att jag var förnära med bilen så kröp den ihop till en liten boll och försökte skydda sig. Jag höll på att dö av skräck över att jag kanske hade kört över den stackars lilla sötnosen! Den var så sjukt söt när den kröp ihop, den måste ha varit så rädd! Usch va jag önskar att den klarade sig, inte bara från mig utan från dom som var bakom mig också. Jag försökte iaf pricka in så att den skulle hamna mitt mellan hjulen så att den inte skulle sugas in under däcket eller nåt. Hoppas hoppas att den klarade sig. Jag ringde Björn och störtgrät efteråt! Jag klarar inte sånt där. Men sen såg jag ju att det inte fanns några spår alls på varken hjul eller bil så jag tror itne att jag körde på den....


Idag firar jag och Björn 10 månader och 2 månaders förlovning.

Älskar honom, han hade köpt ett jättefint halsband från Efva Attling samt min önskeparfym dkny apple Delicious Night. Han är bäst! Själv ska jag bjuda honom på middag och bio.


När vi precis förlovat oss på Loftet:

Favorit i repris:

Nina

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Kottarna - 5 april 2009 23:11

Okej. Jag ska verkligen säga adjö till den här bloggen. Jag vill nog bara försäkra mig om att jag sagt att jag vill säga, så att jag slipper bära på massa ilska framöver.   Kommer någon av er ihåg senaste gången jag grät inför någon av er?   Kommer ...

Av Kottarna - 26 mars 2009 20:57

Jag kan inte hålla mig längre.   Ni får gärna ha en egen blogg om ni vill, men den kanske ska ha en annan adress i så fall, och så bör den väl inte vara kopplad till MIN e-mailadress... :P   Jag röstar för att vi raderar den här bloggen. Jag blir b...

Av Kottarna - 26 mars 2009 19:57

Jag funderade dock häromdagen på att döpa om bloggen till något med systrar och byta lösenord så det bara är min och Lenas blogg - eftersom det bara är vi som skriver här! Försökte verkligen inte, trots att det lät som det, kasta ut någon. Men det kä...

Av Kottarna - 26 mars 2009 19:50

Det har blivit mycket svårare att skriva här efter allt som hänt, inte bara här utan allt i hela världen tänkte jag först, men i hela min värld. Alltså inte bara sånt som direkt hänt mig utan människor som är delaktiga i "min värld".   Idag är jag så...

Av Kottarna - 15 mars 2009 11:29

Känner mig fortfarande rätt nedslagen av allt som har hänt. Mitt liv har aldrig varit enkelt och jag har fått axla alldeles för mycket ansvar under min uppväxt. Jag kan inte skriva om allt här, vågar knappt nämna något faktiskt. Jag vet att jag är lå...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12
13 14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25 26
27 28 29
30
31
<<< Oktober 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards