Alla inlägg den 4 november 2008

Av Kottarna - 4 november 2008 20:16


 

När jag och Josef låg och gosade i min säng för en stund sedan innan Josef skulle sova så hade vi den här konversationen:

Jag: Jag tycker om att gosa med dig!

Josef: Tycker du om mig?

Jag: Jag älskar dig!

Josef: Och jag älskar pappa och Emanuel...(paus) och Du!


Hur söt får man va egentligen! :D Mina små trollungar sätter verkligen guldkant på tillvaron. Vad vore jag utan dem? Kan inte ens föreställa mig ett liv utan dem.


Kram på er!

Av Kottarna - 4 november 2008 16:51

Vad är det som pluggar och pluggar, men inte kommer nånstans?


Närå, helt stilla står det inte, jag har lärt mig en hel del ändå idag. Men det känns lite som att det börjar ta slut på plats att lägga all information. Jag skulle vilja kunna se innehållet av min hjärna på en lista och sen radera sånt som jag inte behöver kunna längre eller sånt jag inte VILL minnas och sen bara kunna programmera in allt som jag ska få plats med nu. Som en dator! Vore inte det alldeles underbart bra? På en minut bara så var allt installerat och klart. Mmm Dit vill jag att tekniken ska komma.


Carry on...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3 4 5 6
7
8 9
10
11
12
13 14
15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards