Alla inlägg den 16 november 2008

Av Kottarna - 16 november 2008 20:01

Jag börjar bli friskare nu och rösten är mindre hes så jag kan t.o.m sjunga vaggvisor för barnen när de ska sova. ;P

I fredags ryckte jag upp mig, städade lite och bjöd hem Johanna och hennes två yngsta barn på lunch. Det blev pannkaka som var populärt hos alla. Jag och Johanna åt dock mest. :D Jag blev ju tvungen att pressa i en 4:e och en 5:e pannkaka eftersom jag inte tyckte att två pannkakor var något att spara. :P


Efter vi hade ätit lunch fick Josef och Johannas 3 åring prova åka slalom på mitt Wee och de var faktiskt rätt duktiga. Framförallt Johannas son som verkade förstå att man skulle åka emellan portarna. :) Efter det gav vi oss ut med våra minsta i barnvagn och våra tre-åringar springandes vid sidan om. Sen blev det en tur bort på affären där vi handlade frukt och smoothie till mellis och jag mötte upp Johan som sedan följde med oss hem. Sedan beställde vi pizza, barnen fick dela på en barnpizza som de åt några tuggor på bara (snacka om bortkastade pengar...). Jag och Johan tyckte iaf att det var jätte gott med pizza. Han stannade sedan efter barnen somnat och vi tittade på en bra film. Jag är verkligen lyckligt lottad som har en så gullig bror som frivilligt (?) umgås med sin 8 år äldre syster. :P


Igår jobbade jag kvällen, en bra kväll på jobbet. Fick åka med en arbetskamrat hem så jag var hemma mycket tidigare än jag brukar vara när jag åkt buss. Hann med att titta på teven ett tag och äta lite snacks. :)


Kram på er!


Ps. Förresten så ska barnen fotas imorgon på dagis! Det ska tas ett gruppfoto och ett syskonfoto på mina gullungar. Josef ska ha på sig ett par snygga jeans, en vit skjorta och en svart kavaj. Emanuel ska också ha ett par snygga jeans och en grå skjorta med en turkos slips till. Ni kan ju tänka er hur söta de ska vara! :D Ds.

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3 4 5 6
7
8 9
10
11
12
13 14
15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards