Alla inlägg den 6 november 2008

Av Kottarna - 6 november 2008 19:57

Helvetes tenta från helvetets innersta mest ondskefulla kretsar. Jag hatar den rackarns otrevliga tentan. Grejen var att det egentligen var en bra tenta för det var på många saker som jag kan, men däremot som hade dom vridit på sånt jag kunde och gjorde det till svårigare saker som jag däremot inte kunde, vart i hela friden hade dom hittat det där? Jag har ju lärt mig en hel del och har läst igenom det mesta flera gånger, men ändå har jag inte ett minne av att jag har sett några av de saker som dom pratar om i vissa frågor, jag tror inte att det ens fanns med, utan att dom har hittat på det själva eller möjligen tagit det från nån annan litteratur än kurslitteraturen. Vilket ju borde vara lika med diskvalificering av tenta. Får inte vi fuska så får ju inte tentan fuska heller. Aja... alltså det kan ju ha gått bra, när jag satt och gjorde tentan så kändes det som att jag kunde det mesta, och det jag inte kunde helt men på ett ungefär, dom skrev jag ungefärligt vad jag trodde på, och det jag inte hade en aning om hoppade jag över för att återkomma till. Det gick jättebra! Tills att jag bläddrade igenom det en gång till och såg hur MÅNGA frågor det var som jag inte hade skrivit på. Det kändes inte som så många när jag gjorde tentan ju! DÅ blev det mindre troligt i mitt huvud att jag har klarat den. Men men, jag drog till med några gissningar och hoppas nu på det bästa. Jag satt iaf nästan hela tiden och tittade igenom flera gånger om, och tur var det för jag hittade rätt många misstolkningar jag gjort av många frågor. Tur att jag hann se det och rätta det. Nu oroar jag mig bara över att jag missade ännu fler misstolkningar! Blä, nä nu vill jag inte veta av den där hemska illbattingen till tenta mer. Snälla gode Gud, mormor och morfar, farmor och farfar och alla andra som bor i himmelen och kanske möjligen har nån inverkan på vad som sker. Hjälp mig i denna svåra stund.. Rädda mig från att behöva skriva om den där hemska elaka tentan. Jag lovar att vara snäll...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3 4 5 6
7
8 9
10
11
12
13 14
15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards