Direktlänk till inlägg 26 december 2008

God fortsättning!

Av Kottarna - 26 december 2008 10:51

Julafton var supermysigt hemma hos mormor i år! Trots att mina pojkar blev både trötta och trotsiga stundvis så var det ändå ganska lugna. Josef lyssnade snällt på Eva när hon sa att alla måste få sina julklappar innan man får öppna dem, medan jag lät Emanuel öppna några under tiden klapparna delades ut (det såg förstås Josef, men väntade ändå snällt :P) eftersom Emanuel vid det laget var väldigt trött och gnällig/arg. Jag är jätte nöjd med alla julklappar jag fick! Men mest av allt är jag glad att jag fick spendera Julafton med alla jag älskar (med undantag för Paul som inte ville vara med...). Men jag tror att nästan alla blev eller var sjuka på julafton. Vallen kände sig yr och såg ganska blek ut (igår hade hon visst börjat kräkas, troligen någon infektion i örat...). Bror var väldigt mosig på julafton och hade fått frossa på kvällen när han kom hem, influensa var det nog för han hade ont i hela kroppen och hade 39 graders temp när han kände sig bättre igår morse! :/ Jag är kanonförkyld, snorar som en tok och hostar och nyser mest hela tiden. Men det hindrar inte mig från en tjejkväll ikväll med Eva, R, Elin och någon kompis till Elin. :)


*Kramar*

 
 
Ingen bild

Eva

26 december 2008 14:16

Du glömde nämna min tandvärk :P

 
Ingen bild

Emma

26 december 2008 17:05

Varför ville inte Paul vara med?

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Kottarna - 5 april 2009 23:11

Okej. Jag ska verkligen säga adjö till den här bloggen. Jag vill nog bara försäkra mig om att jag sagt att jag vill säga, så att jag slipper bära på massa ilska framöver.   Kommer någon av er ihåg senaste gången jag grät inför någon av er?   Kommer ...

Av Kottarna - 26 mars 2009 20:57

Jag kan inte hålla mig längre.   Ni får gärna ha en egen blogg om ni vill, men den kanske ska ha en annan adress i så fall, och så bör den väl inte vara kopplad till MIN e-mailadress... :P   Jag röstar för att vi raderar den här bloggen. Jag blir b...

Av Kottarna - 26 mars 2009 19:57

Jag funderade dock häromdagen på att döpa om bloggen till något med systrar och byta lösenord så det bara är min och Lenas blogg - eftersom det bara är vi som skriver här! Försökte verkligen inte, trots att det lät som det, kasta ut någon. Men det kä...

Av Kottarna - 26 mars 2009 19:50

Det har blivit mycket svårare att skriva här efter allt som hänt, inte bara här utan allt i hela världen tänkte jag först, men i hela min värld. Alltså inte bara sånt som direkt hänt mig utan människor som är delaktiga i "min värld".   Idag är jag så...

Av Kottarna - 15 mars 2009 11:29

Känner mig fortfarande rätt nedslagen av allt som har hänt. Mitt liv har aldrig varit enkelt och jag har fått axla alldeles för mycket ansvar under min uppväxt. Jag kan inte skriva om allt här, vågar knappt nämna något faktiskt. Jag vet att jag är lå...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4
5
6 7
8
9
10
11 12 13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27
28
29
30
31
<<< December 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards