Direktlänk till inlägg 13 november 2008

Bor i stallet

Av Kottarna - 13 november 2008 12:27

Ja nu blir det mycket tid i stallet, jag tar nämligen fodringar åt andra så jag är där och fodrar några gånger nästan varje dag. Eftersom att jag bor i stan och inte har nån bil och bussarna går så dåligt så behöver jag ibland sova över i stallet för att jag ska slippa gå hem från stallet på kvällen för att det inte går nån buss och för att jag ska slippa kliva upp 5 för att hinna gå upp till stallet och fodra morgonen. Det tar ju en timma att gå från lägenheten till stallet. Så så försöker jag planera in så att jag har kvällsfodring dagen innan jag har morgon. för då slår jag två flugor i en smäll. Tyvärr har jag bara en kvällsfodring och tre morgonfodringar för jag tar bara morgon, lunch och em åt två andra regelbundet och ibland andras också. Så dom andra gångerna funderar jag på att sova hos pappa. Så blir det bara två kilometer. Anyhow... nu är det nästan som att jag bor i stallet iaf. :) hehe


Men det är bra, det är ju snart jul, så jag behöver lite extra pengar..


Hörrni! Varför är det nästan bara jag som skriver? Jag vill ju veta vad som händer i alla andras liv också!


Nina

 
 
Ingen bild

Emma

14 november 2008 17:18

Sover du i stallet?? Det lat inte riktigt bra, tycker jag...

 
Ingen bild

Nina

18 november 2008 17:35

Hihi, nä jag vet, det är lite läskigt att sova i stallet, det går ju rykten om att det spökar där. Men kan hästarna bo där så måste väl jag klara av det nån enstaka natt också. Och sen är det ju så att det finns en ny och bra säng där och det är dessutom rättså varmt och skönt i det rummet där den står. Det finns ju t.o.m dusch och allt däruppe så det är lugnt. Ikväll är det dags för övernattning förövrigt. :)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Kottarna - 5 april 2009 23:11

Okej. Jag ska verkligen säga adjö till den här bloggen. Jag vill nog bara försäkra mig om att jag sagt att jag vill säga, så att jag slipper bära på massa ilska framöver.   Kommer någon av er ihåg senaste gången jag grät inför någon av er?   Kommer ...

Av Kottarna - 26 mars 2009 20:57

Jag kan inte hålla mig längre.   Ni får gärna ha en egen blogg om ni vill, men den kanske ska ha en annan adress i så fall, och så bör den väl inte vara kopplad till MIN e-mailadress... :P   Jag röstar för att vi raderar den här bloggen. Jag blir b...

Av Kottarna - 26 mars 2009 19:57

Jag funderade dock häromdagen på att döpa om bloggen till något med systrar och byta lösenord så det bara är min och Lenas blogg - eftersom det bara är vi som skriver här! Försökte verkligen inte, trots att det lät som det, kasta ut någon. Men det kä...

Av Kottarna - 26 mars 2009 19:50

Det har blivit mycket svårare att skriva här efter allt som hänt, inte bara här utan allt i hela världen tänkte jag först, men i hela min värld. Alltså inte bara sånt som direkt hänt mig utan människor som är delaktiga i "min värld".   Idag är jag så...

Av Kottarna - 15 mars 2009 11:29

Känner mig fortfarande rätt nedslagen av allt som har hänt. Mitt liv har aldrig varit enkelt och jag har fått axla alldeles för mycket ansvar under min uppväxt. Jag kan inte skriva om allt här, vågar knappt nämna något faktiskt. Jag vet att jag är lå...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3 4 5 6
7
8 9
10
11
12
13 14
15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards