Alla inlägg den 18 september 2008

Av Kottarna - 18 september 2008 23:05

Hejsan tjejer! Vad tråkigt Nina! Hoppas han blir bättre av den nya medicinen.


Vilket underbart hus Emma! Ser fram emot att få se det i verkligheten också! :) Jag är så otroligt glad för din och Rasmus skull! Nu är det bara smekmånaden och bebis som fattas! :D


Idag har jag varit ledig och myst med mina små pojkar. Men jag har också fått vara lite barnledig och kunnat slappa lite. Har fruktansvärt ont i min vänstra axel idag, har även ont i nacken och den högra axeln (och ont i huvudet). Hoppas en god natts sömn gör det bättre för imorgon ska jag jobba igen, börjar 06.45 Gäsp!


*Kramar*

Av Kottarna - 18 september 2008 13:02

Vår en gång så oövervinnerliga och starka björn till hund är nu så svag i sina bakben att han har stora svårigheter att gå. Han verkar inte ha ont, men benen lyder honom inte helt. Veterinären säger att han har fått förkalkningar och inflammationer efter ryggraden som trycker emot nerverna som går ner i benen. Han har fått en ny medicin nu som jag hoppas ska hjälpa, den ska hjälpa mot inflammationen iaf så hoppas vi att det ska räcka en bit. Dessutom ska han få massage och simterapi.

Usch va jag blir ledsen av att tänka på att han kanske snart inte kommer finnas mer. Än så länge tycks han klara av att hoppa och leka lite iaf, det går lättare att styra benen när han kan studsa fram, och svårast är det att styra benen till att gå och svänga runt. Den vård han kan få är dyr och vi kan inte göra det så länge, så om det inte hjälper så kanske vi måste hjälpa honom till en mer smärtfri utgång.

Vår fina nallebjörn... hur ska vi nånsin klara oss utan dig?

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14
15 16 17 18
19
20 21
22 23 24
25
26 27 28
29 30
<<<
September 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards