Alla inlägg den 21 september 2008

Av Kottarna - 21 september 2008 22:41

 

Emma, först och främst så vill jag bara gratulera igen till ert hus, det ser helt underbart ut! Ska bli så roligt att få komma på besök i sommar ;) hehehe. Härligt att djuren trivs så bra också. Det låter så mysigt när du beskriver deras reaktion på nya palatset ;).


I dessa tider behövs lite uppmuntran, så därför är Nova hemma hos oss igen, åtminstone tills hon lessnar på stadslivet och vill tillbaka till mamma. :)

Hon är så mysig vår lilla katt, och vill bara ligga och gosa tätt intill hela tiden, förutom när hon är på bushumör och förvandlas till det levande vapnet "Novster Attack-katt!" och går på jakt här hemma, då får man dra in alla tår och fingrar minsan, annars RYKER dom! haha


Här är hon i min älsklings famn, mysigt va! ;)

Av Kottarna - 21 september 2008 11:32

Snacka om slöseri med pengar att slinga mitt hår. Jag har redan lessnat på det och planerar att inom kort tona det mörkblont (=ljusbrunt enligt mig). Det är bara 1 månad sedan jag slingade håret hos frissan och det gick på 630 kr. ;) Men, men...omväxling förnöjer eller vad det heter? :D


Nu ska jag snart iväg och jobba igen. Imorgon jobbar jag också, men på tisdag är jag iaf ledig. :)


Sköt om er! *Kramar*

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14
15 16 17 18
19
20 21
22 23 24
25
26 27 28
29 30
<<<
September 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards