Alla inlägg den 28 september 2008

Av Kottarna - 28 september 2008 12:48

Jag skulle inte ha läst om hundarna innan jag skulle skriva mitt inlägg för nu är jag tårögd och allt är suddigt.


Jag tänkte berätta om mitt fullspäckade liv. Ska försöka hålla det kort fast det är mycket...


I fredags fick jag lön och när jag tog kontoutdrag såg jag att jag även fått pengar från CSN så jag hoppade till. Har aldrig haft så mycket pengar på kontot innan. Men idag är halva pengen borta. Det är faktiskt inte bara shopping, jag var skyldig Lena 1750, Anonym 500, mamma skulle få pengar för att hon tar hand om Whiskey och jag har laddat mobilen, betalat kåravgift m.m Men det mesta är borta efter min stora shoppingrunda med Becka. Ni får absolut inte berätta för Anonym att jag köpt fler skor! Det är hemligt!! (Anonym vill med största säkerhet vara hemlig i denna blogg också så ni andra inte heller nämner namn, om ni vet vem personen bakom "Anonym" är vill säga).


Frågade Anonym vad h*n ville ha i julklapp och till svar fick jag "En kram". :)

Men jag kommer självklart köpa något eller ge bort pengar, en kram duger inte.


Skolan är ännu mer efter. Jag MÅSTE ha en egen dator så snart som möjligt! Jag klarar inte av det här. Var och kikade på datorer igår, men jag kan inte lägga ut 5000kr just nu och jag vill inte avbetala i två år...


Jag vill också skaffa en digitalkamera snart och när jag har den ska jag fota allt jag shoppat och allt gammalt jag vill sälja. Kanske kan fota lite med Beckas kamera innan jag skaffat egen.


Brandmannen ringe vid 2 i torsdagsnatt. Han hade hittat laddaren. Men jag sov så vi sa inte mer än två meningar. Pratade en kort stund i fredags också, men inget mer sen dess. Jag vill träffa honom snart igen, om vi inte är alltför upptagna med våra liv. Vi har nog ungefär lika fullt upp så det är inte lätt att boka in dejter :S


Vad mer?

Idag vaknade jag med både migrän och mensvärk. Det sistnämnda försvann magiskt med Alvedon, men inte migränen. Suck och aj.


Jobbet går bra. Ska jobba heltid hela nästa vecka så jag kommer vara extra trött, men det blir desto mer julklappspengar. Har köpt en liten grej till mamma redan och några småsaker till Ida, men jag ska försöka att inte shoppa för mycket denna månad, det är ju nästa jag blir rik. :P


Nu måste jag äta min svindyra chilichoklad från Åre(fast köpt här för 65kr!!).


Ska också beställa hem en Adidasdräkt i Eva-storlek från La Redoute om dom fortfarande finns. På stan är alla byxor svinkorta. Ja, justja , jag ska börja styrketräna på 24/7. Brandmannen är alldeles för biffig för mig när jag är så här svag, dessutom älskar jag att träna. :P


Eva

Eva
Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14
15 16 17 18
19
20 21
22 23 24
25
26 27 28
29 30
<<<
September 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards