Alla inlägg den 26 september 2008

Av Kottarna - 26 september 2008 22:06

Min katt rolig hon, vi är ju som sagt i gamla huset nu så hon kan vara ute. Men hon kan inte tänka sig att gå ut på dagarna, då vill hon ju vara inne och sova eller kela, och äta, så ofta som möjligt. Men om nättarena ska hon ut, fast bara några timmar så jag måste kliva upp och släppa in henne om jag mot förmodan skulle somna innan jag hör hennes pingla och jamande utanför dörren. Men det som är så gulligt att att när hon precis har gått ut så är det som att hon inte var helt säker på att hon verkligen ville gå ut, för hon springer ut, sen stannar hon upp, vänder sig och springer upp på bron igen, som för att se att det fortfarande går. Och sen gör hon samma sak igen, och igen, och igen. Mmm hon är rolig.


Nina

Ont

Av Kottarna - 26 september 2008 11:12

Idag skulle jag ha jobbat kvällen, men jag har sjukanmält mig för jag har så hemskt ont i nacken och axlarna och ibland domnar högerarmen bort. :( Sen är jag ledig i helgen och på måndag ska jag jobba kväll. Efter det har jag inget schema längre och vet inte hur mycket jobb det kan tänkas bli.


Har nyss varit och lämnat barnen på dagis och ska nu vara hemma några timmar och ta det lugnt, sedan ska jag hämta dem kl 15.00


*Kramar*

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14
15 16 17 18
19
20 21
22 23 24
25
26 27 28
29 30
<<<
September 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards