Alla inlägg under september 2008

Av Kottarna - 13 september 2008 21:40

Jag har gått och blivit intresserad av en brandman. Alla andra tycker det verkar spännande för att han är brandman för mig känns det mer som att jag är intresserad av honom trots det. Jag är själv rädd för eld och om det skulle bli något skulle det inte vara roligt att behöva gå runt och oroa sig hela tiden...


Men nu är det så att jag är väldigt ovetande, vet inte alls om det kommer bli något. Ena dagen tänker jag "Han är nog intresserad ändå" och nästa tänker jag "Nej, han vill inte ha med mig att göra." Det är jobbigt. Jag hoppas jag får klarhet snart vare sig det blir till det positiva eller negativa. Jag blir lite smått galen av att undra(eller mer galen än jag redan är kanske jag ska säga).


Kan säga att han är den snyggaste killen jag någonsin sett, han har besegrat den onda(men ack så snygga) killen i USA med samma namn. Nej nej, honom dejtade jag inte. Han var kvinnomisshandlare och drogmissbrukare. Sista gången jag såg honom var precis efter han försökt råna en bank...Eftersom Amerikanen sa att han hette Steve(fast han inte gjorde det utan hade samma namn som brandmannen) så kallar jag honom Steve. Jag var 17år när jag var i USA alltså har jag på 7år inte sett någon kille som varit snyggare än honom - tills nu.


Det är väl en av anledningarna till varför jag är så osäker. Varför vill "världens snyggaste" kille ha just mig? Nej, tänkte väl det...


Eva

Eva
Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14
15 16 17 18
19
20 21
22 23 24
25
26 27 28
29 30
<<<
September 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards